maandag 14 mei 2012

Ronelda S. Kamfer -- oom Vis Visser met sy onthou en vasthou

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =



* podium
* Santenkraam
* youtube
* poetry





oom Vis Visser met sy onthou en vashou

ek kan onthou van vashou
vashou aan die dag die lig
die mooi ek kan onthou hoe
my ma haar breekgoed moes
breek omdat daar net nie plek
was daarvoor nie ek onthou
hoe Oupa in die agterjaart
inmekaargesak en gesnik
het soos ’n kind
ek onthou my hond ek onthou
die oggend die wit-en-blou bakkie
die pers geel en rooi skynsels
op die seepborrels
toe ek die waskom uitgooi
al wat ek nie onthou
nie is of enigeiemand tot siens gesê
het nie nee niemand het ge-so long nie



ome Vis Visser met zijn onthouden en vasthouden

ik herinner me het vasthouden
vasthouden aan de dag het licht
al het mooie ik kan me herinneren hoe
mijn moeder haar servies moest
breken omdat er geen plek
voor was ik herinner me
hoe opa in de achtertuin
in elkaar zakte en snikte
als en kind
ik herinner me mijn hond ik herinner me
de ochtend de blauw-witte bestelwagen
de paarse gele en rode glans
op de zeepbellen
toen ik het waswater weggoot
het enige wat ik me niet herinner
is of iemand tot ziens heeft gezegd
nee niemand zei so long


Ronelda S. Kamfer
uit: Santenkraam (2012)
vertaling: Alfred Schaffer






= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Abonnees van Laurens Jz. Coster ontvangen iedere dag een gedicht per mail.
Aan- en afmelden: http://high5.nl/minimalist/?l=laurensjzcoster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten