woensdag 16 augustus 2017

C.B. Vaandrager -- Nederlandse Spoorwegen & Cyclus in de verleden tijd

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

dbnl
wikipedia
npe
leest voor
vers beton










Nederlandse Spoorwegen

Tanja, je kunt kiezen:

  9.08
  9.28
     39
     55
10.09
     30
     39
11.09
11.43

Doe Amsterdam de groeten
en geen gesodemieter.



*



Cyclus in de verleden tijd

Ik kwam gek uit de hoek.
Ik struikelde over mijn woorden.
Ik zei maar wat.
Ik wist niet wat ik moest zeggen.
Ik zei niks.
Ik sloot me aan bij de vorige spreker.

Ik had kapsies.
Ik was onzakelijk.
Ik had geen geld.

Ik had klamme handen.
Ik schaamde me.
Ik had geen geduld.

Ik was naïef met wijven.
Ik kon niet dansen.

Ik was stug.
Ik wou opvallen.


C.B. Vaandrager (1935-1992)




• Kapsieste stripblad van Nederland: Zone 5300
• Speel het gedichtenspel

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Abonnees van Laurens Jz. Coster ontvangen iedere dag een gedicht per mail.
Aan- en afmelden: http://high5.nl/minimalist/?l=laurensjzcoster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten